انبار


نرم افزار انباردولتی

دستگاه‌های دولتی موظف‌اند که گام‌های یکساله خود را دقیقاً منطبق بر بودجه ابلاغ‌شده بردارند. از جمله این گام‌ها، به‌کارگیری کالاهای تولیدی، مصرفی، غیرمنقول و غیر این‌هاست. برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد، راهبردی است که به دستگاه‌های اجرایی برای استفاده بهینه از کالاها کمک خواهد کرد. به همین سبب، بهره‌مندی از ابزاری که برداشتن گام‌های مذکور را ساده‌تر کند، از اهداف مدیران مؤسسات دولتی محسوب می‌شود.


ویژگی های نرم افزار

اطلاعات پایه
  • معرفی انبارهای مختلف توسط کاربر بدون محدودیت؛
  • ایجاد ارتباط بین انبارها و پروژه‌های جاری یا عمرانی؛
  • تعریف کالاها به همراه ثبت انواع اطلاعات مورد نظر کاربر برای هر کالا؛
  • تعریف خودکار کد کالا برای کالاهای جدید مبتنی بر منطق کدینگ کالای سازمان؛
  • تعیین حقوق دسترسی بر روی تک‌تک انبارها و کالاها در ثبت و گزارشگیری توسط کاربرهای مختلف؛
  • تعریف حساب‌های معین درگیر در هر مرحله برای ثبت در سند حسابداری توسط کاربر؛
  • تعریف اعلامیه قیمت کالا برای اسناد ورودی.
گردش
  • تعریف انبارهای متفاوت و گردش اسناد انبار برای انبارهای با ماهیت متفاوت؛
  • ثبت خودکار اسناد حسابداری مربوط به ورود و خروج کالا از انبار؛
  • ثبت اسناد مربوط به عملیات خرید به ازای هر حساب مستقل
  • اختصاص نامحدود واحدهای سنجش فرعی به هر کالا و ثبت و گزارشگیری بر مبنای تمامی واحدهای سنجش؛
  • امکان معرفی اسناد با اثر خنثی در سطح موجودی کالا (مانند سند درخواست کالا از انبار)؛
  • پشتیبانی از سه سطح قیمت‌گذاری سازمان، شعبه و انبار؛
  • به‌کارگیری روش‌های قیمت‌گذاری FIFO، میانگین موزون و شناسایی ویژه.
گزارش‌ها
  • امكان مشاهده خلاصه وضعيت ريالي اسناد و عوامل مؤثر بر آن در فرم سند؛
  • امکان دریافت انواع چاپ از اسناد انبار؛
  • گزارش كنترل موجودي در سه سطح سازمان، شعبه و انبار؛
  • استفاده از محیط گزارش‌ساز تخصصی StimulSoft برای ساخت گزارش‌های خاص.
  • عملیات پایان سال
  • تعریف دوره‌های انبارگردانی و تعیین انبارها و کالاهای شرکت‌کننده در عملیات انبارگردانی؛
  • قرنطینه کردن انبارها در دوره انبارگردانی؛
  • ثبت شمارش انبارگردانی تا سه مرحله؛
  • صدور خودکار سند کسری و اضافی انبارگردانی با توجه به مغایرت‌های شناسایی‌شده؛
  • بستن موجودی هر کالا به تفکیک انبارهای مختلف و ثبت سند انتهای دوره به‌صورت خودکار به تفکیک هر انبار؛
  • صدور سند ابتدای دوره سال بعد به تفکیک هر انبار و بر پایه اطلاعات سال گذشته.
  • پوشش کامل فرایندها از جمله عملیات مختص پروژه‌های جاری و عمرانی

مزیت های نرم افزار

  • تنظیم سطح دسترسی بر روی هریک از مراحل گردش کار و عملیات مربوط به هر مرحله؛ با این توضیح که سند ثبت‌شده توسط کاربر الف، توسط کاربر ب ویرایش‌شدنی یا حذف‌شدنی نباشد. یا سند صادره توسط کاربر الف تنها توسط کاربر ج تاییدشدنی باشد
  • افزودن فایل پیوست به هر فرم انبار برای آرشیو مناسب اطلاعات.

 

خبرنامه برهان سیستم

با عضویت در خبرنامه برهان از آخرین اخبار و اطلاعات برهان سیستم مطلع باشید