پشتیبانی


پشتیبانی

خدمات پشتیبانی از نرم‌افزارهای برهان، پس از استقرار نرم‌افزارها آغاز می‌شود. در واقع، این خدمات پشتیبانی است که ما را به مشتریان برهان پیوند می‌زند. پس از استقرار نرم‌افزار برهان، سازمان استفاده‌کننده نیازمند تغییر نگرش در سازماندهی منابع انسانی و مالی خود است. برهان با خدمات پشتیبانی تلاش می‌کند تا با ایجاد این تغییر نگرش، کمک‌رسان سازمان در کسب‌وکارش باشد. با خدمات پشتیبانی ما هم یکی از مشاوران مشتریان خود می‌شویم و تلاش می‌کنیم تا تجربیات خود را با آنان به اشتراک بگذاریم.

خدمات پشتیبانی شامل موارد ذیل است :

  1. استقرار نسخه‌های جدید نرم‌افزار
  2. برآوردن خواسته‌های جدید مشتری برای سازگار کردن سیستم برهان با کسب و کار خود
  3. ارائه آموزش‌های مورد نیاز به کاربران
  4. ارائه مشاوره کارشناسان برهان
  5. ساخت گزارش‌های مورد نیاز کاربران
  6. برطرف کردن نیازها و مشکلاتی که معمولاً در حین اجرای کار ایجاد می‌شود


اولویت‌های برهان

  1. شرکت برهان پس از اعتماد مشتری به برهان و انعقاد قرارداد پشتیبانی خود را ملزم می‌داند که:
  2. از کارشناسان مجرب و متعهد برای پاسخگویی به مشتریان بهره ببرد.
  3. راهکارها و روش‌هایی را به کار ببندد که زمان مشتری تلف نشود.
  4. زمان رفع مشکل را به صورت واقعی اعلام کند.
  5. مستندات و دانش مرتبط با نرم‌افزار را به‌منظور مرتفع کردن نیاز آموزشی کاربران ارائه کند.
  6. تغییرات نسخه جدید را به مشتریان ارائه دهد تا مشتریان از دستاوردها و امکانات جدید بهره‌مند شوند.

 

درباره نحوه ارائه سرویس

سرویس جدید بخش پشتیبانی رزرو سرویس پشتیبانی از طریق ارسال پیام کوتاه :

با ارسال یک پیام کوتاه به روش زیر درخواست خود برای ارائه سرویس  پشتیبانی را ارسال نمائید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند:

ابتدا عدد ۹ سپس * سپس کد مشتری سپس * و در نهایت کد سیستم

9*YY*XXXXXX

XXXXXX = کد مشتری

YY = کد سیستم

به طور مثال :

۹*۱۱۱۱۱۱*۶۶

برقراری تماس تلفنی :

مرکز تماس بخش پشتیبانی راه اندازی شده و زمان انتظار برای برقراری تماس و دریافت سرویس به حداقل رسیده است.

شما با برقراری تماس با یکی از شماره های شرکت برهان سیستم پاسارگاد و ارتباط با بخش پشتیبانی در کوتاه ترین زمان سرویس درخواستی خود را دریافت خواهید نمود.

درخواست سرویس به صورت آنلاین :

بزودی سرویس درخواست سرویس به صورت آنلاین راه اندازی خواهد شد و شما قادر خواهید بود تا درخواست سرویس پشتیبانی را بدون برقراری ارتباط تلفنی ثبت نمائید.

خبرنامه برهان سیستم

با عضویت در خبرنامه برهان از آخرین اخبار و اطلاعات برهان سیستم مطلع باشید